Nowy Marketing Manager w Xella Polska

Xella Polska – lider energooszczędnych rozwiązań w budownictwie – ma nowego szefa Działu Marketingu. Od 1 kwietnia br. stanowisko Marketing Managera objął Tomasz Marczyński, który ma bogate doświadczenie zarówno marketingowe, jak i sprzedażowe zdobyte w międzynarodowych koncernach.

Od 1 kwietnia 2016 r. Działem Marketingu Xella Polska kieruje Tomasz Marczyński. Wcześniej pracował m.in. jako B2B Marketing Manager w firmie Rovese, która jest wiodącym producentem ceramiki sanitarnej i płytek ceramicznych. Przez wiele lat był związany z Grupą Żywiec – będącej częścią holenderskiego koncernu Heineken, gdzie rozpoczynał pracę jako Key Account Manager, a następnie piastował różne stanowiska w Dziale Marketingu (m.in. Marketing Manager, Marketing Manager NPD, Regional Innovation Manager C&EE). Odpowiadał przede wszystkim za budowanie marek oraz rozwój i wdrażanie nowych innowacyjnych produktów najpierw w Polsce, a następnie w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Prezes Xella Polska sp. z o.o., Tomasz Kruppik, podkreśla kluczową rolę Działu Marketingu w funkcjonowaniu firmy: – To serce każdego nowoczesnego przedsiębiorstwa – jego najbardziej kreatywna jednostka, która wytycza strategie rozwoju na przyszłe lata, nadaje kierunek zmianom i opracowuje niestandardowe działania, dzięki którym można pozyskać nowe grupy Klientów. Dlatego cieszymy się, że do naszego zespołu dołączył Tomasz Marczyński, manager z olbrzymim doświadczeniem marketingowo-sprzedażowym.

Tomasz Marczyński, Marketing Manager Xella Polska, wspomina, że nowy pracodawca przyciągnął go renomą swoich produktów: – Mało który producent budowlany w Polsce ma w swoim portfolio tak silne marki jak Xella. Ytong, Silka i Multipor są liderami zarówno pod względem rozpoznawalności marek jak i jakości produktów, które za nimi stoją.

I dodaje: – Moim głównym celem będzie opracowanie i wdrażanie strategii dalszego budowania zaufania do naszych produktów, między innymi poprzez rozwój innowacji, kształtowanie wizerunku marek i umacnianie pozytywnych relacji z Klientami. Na coraz bardziej wymagającym rynku, częściej niż kiedykolwiek, liczą się zaufani partnerzy oferujący ponadprzeciętne rozwiązania.


dostarczył infoWire.pl